Ripacs

Ripacs: a külsődleges eszközöket, hatásvadász, elszánt kulisszahasogató megoldásokat alkalmazó, képzetlen színész gúnyneve... (Magyar Színművészeti Lexikon; www.mek.oszk.hu)

Pontverseny

Linkblog

Linkblog

Archívum

Friss topikok

  • pogacskamill: igeeen!!! USZKÁRSZŐRT A LOMBIKBA! (idő kellett míg eljutottam hosszú utam során ide, különös teki... (2009.02.03. 09:34) A Straub...
  • Egy felháborodott olvasója: Kívánjuk a ripacsblog visszaállítását, a nemi egyenlőtlenségek azonnali eltörlését, avagy nem semm... (2009.01.18. 21:56) A Mesterhármas...
  • zsinuska: hát ez szenzációs :D (2009.01.06. 15:36) A Rátonyi...

Harcolj a Spam ellen!

Ennyien olvastok most:

A Bozsó...

2009.01.05. 18:04 - sania

 

Egy eddig homályba húzódó gyöngyszemet helyezünk a tárgylemezre, titkos favoritunk ugyanis még korántsem olyan közismert, mint az elvárható volna. Pedig minden adottsága megvan ahhoz, hogy a nemzeti ripacs panteonban helyet kapjon. A lába önálló élet él, és olyan formációkba tudja hajlítani végtagjait, amitôl minden jóérzésû csontkovács felszisszenne. De beszéljen helyettünk ripacsunk önéletrajza maga: "Szolnokon születtem – régen /1966/. Szerettem ott születni és élni ... Pajkos kölök voltam, rosszaság: anyámnak állandóan az ügyeletre kellett velem járnia, mert hol a körmöm ugrott le, hol a karom törött el ... Azt hiszem öt-hat éves lehettem, amikor egy egész délutánra egyszerűen eltűntem. Szegény anyám halálra keresett, aztán hazament, hátha hazatalálok. Hazataláltam, s kaptam egy akkora pofont, hogy még most is fáj, mert csak virágot szedtem – neki. A kis mezei csokor ott árválkodott a kezemben. Anyám könnyes örömmel csókolgatta össze pofon-piros képemet ... Én táncolni akartam. Sikerült: revü és sztepptáncos lettem". 

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (1,5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://ripacs.blog.hu/api/trackback/id/tr30859721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása